Sano se someksi 2. Organisaation käsikirja sosiaaliseen mediaan. Kauppakamari 2014.

Sivumäärä: 130
ISBN: 978-952-246-303-6

Sano se someksi 2 – organisaation käsikirja sosiaaliseen mediaan kertoo, miten yrityksen tai yhteisön kannattaa elää ja esiintyä somessa.

Kirja on kirjoitettu työelämän tarpeisiin, näkökulmana on kirjallinen ja kuvallinen yritysviestintä sosiaalisessa mediassa: Kuinka yritys toimii Facebookissa? Miten yritysblogia kirjoitetaan? Miten keskustelupalstoilla kannattaa vastata palautteeseen?

Oppaan näkökulma on käytännönläheinen. Kirjassa on runsaasti vinkkilistoja, keissejä, kiteytyksiä ja esimerkkejä.

Tutustu myös sisarteokseen Sano se someksi 1 – ammattilaisen käsikirja sosiaaliseen mediaan, joka keskittyy asiantuntijan ja yksityisyrittäjän toimintaan somessa.

Klikkaa tästä ja lue katkelma kirjasta!

Kirjan voit ostaa Kauppakamarin kaupasta.

Katso kuusi Sano se someksi -videota. Tarjolla somevinkkejä!

Kirjan arviot ja esittelyt: