MTL eli Markkinointiviestinnän toimistojen liitto mainostaa tyylikkäästi ajankohtaisseminaaria. Ohessa on kuva, ja varsinainen MTL-linkki on tässä (niin kauan kuin se toimii).
Seminaarin sisältö on varmasti loistava, mutta voisiko joku ohjeistaa MTL:ää taitossa ja tekstin selkeässä asettelussa?
PS. Kiitokset Tomas Luomalle juttuvinkistä! Tämä olisi kai kuulunut Mainosmeiliblogiini, mutta olen ajatellut yhdistää nämä kaksi foorumia pikapuoliin.
Ironista että MTL tuottaa tällaista soopaa. Eikä se edes ole varoittava esimerkki koska seminaarin sisällössä ei puhuta taitosta.
Voisi tuo minusta aika paljon kamalampikin olla. Eihän tuossa ole comic sansiakaan missään.
Kiitos kommenteista!Jörgen, tuossa meilissä tosiaan toteutui ironian määritelmä. Mainoksen lähettäjä MTL oli isoin syy siihen, miksi kritisoin tuota viestiä. Jos tuollaista lähettäisi joku pieni parturi-kampaaja, en ihmettelisi yhtään.Se vasta olisi ollut huippua, jos semma käsittelisi graafista suunnittelua ja typografiaa. :DMatias, meilistä puuttui tosiaan Comic Sans, punainen teksti ja lihavoitu kursiivi. Eiku hups, olihan se viimeksi mainittu mukana.Nähtävästi semma ei myöskään käsittele tuotteistamista tai nimeämistä. Semman nimi "Netti liiketoiminnan, markkinoinnin ja viestinnän ytimessä" ei ole kovin iskevä, ytimekäs saati edes tyylillisesti yhtenäinen.Mutta nyt olen taas ilkeä. Yritän kehittää itseäni rakentavammaksi päivä päivältä.
Ei ku se on ihan kivaa, että sä oot ilkeä! 🙂
Ei saa yllyttää. 🙂