50 keissiä asiakaspalvelusta. Kauppakamari 2014.
Sivumäärä: 255
ISBN: 978-952-246-255-8
50 tarinaa onnistumisista ja epäonnistumisista.
Millä tolalla on asiakaspalvelu Suomessa? Kuinka yritykset ovat ratkaisseet asiakaspalvelun ruuhkia ja kompastuskiviä? Mitkä ovat varmimmat tavat onnistua tai epäonnistua?
50 keissiä asiakaspalvelusta -kirjassa käydään läpi puolensataa suomalaista asiakaspalvelutilannetta, -toimintamallia ja -strategiaa. Kirjan tarinoiden ja esimerkkien avulla pystyt poimimaan rusinat pullasta, eikä kaikkea tarvitse kokeilla kantapään kautta.
Kirjassa on esimerkkejä sekä tunnetuilta brändeiltä että pienemmiltä toimijoilta. Jokainen keissi on skaalattavissa tai sovellettavissa laajemminkin, joten kirja tarjoaa 50 vinkkiä yrityksen oman asiakaspalvelun kehittämiseen – olipa se sisäistä tai ulkoista asiakaspalvelua.
Kirja istuu erityisesti asiakaskokemusjohtajien, asiakaspalvelupäälliköiden ja yksityisyrittäjien käteen.
Klikkaa tästä ja lue katkelma kirjasta!
Kirjan voit ostaa Kauppakamarin kaupasta.
Kirjan arvioita ja esittelyjä:
- Pia Similä: Ammattikirja.fi