Olenko jo maininnut korumaniastani? Rakastan isoja koruja ja värikkäitä koruja, ja niitä on tietenkin joka tyyliä, pituutta ja väriä. (Ei siis kerralla kaulassa, mutta vessan seinät ovat romahtamaisillaan niiden painosta.)
Olen erityisesti ranne- ja kaulakorujen perään, ja nyt kuulin edullisesta korutarjouksesta. Kaverini oli nimittäin tilannut Anna-lehden (5 kk ja 36 euroa), ja tällä tilauksella hän oli saanut Liisa Vitalin suunnitteleman parinsadan euron arvoisen hopeaisen Ladybird-kaulakorun. Tahtoo samanlaisen!
Tätä korutarjousta ei tietenkään löytynyt Anna-lehden nettisivuilta, mutta googletin olennaisilla hakusanoilla, ja löysin sopivan tarjoussivun:
Kaksi pientä huomiota:
1) Tarjous oli ehtinyt huonontua viidessä päivässä niin, että tilaukseksi ei riitä viisi kuukautta, vaan pitää tilata seitsemän. Onko liikaa vaadittu, jos Anna suunnittelisi tarjouksensa jo valmiiksi niin, että niitä ei tarvitse muuttaa välittömästi? Muuten me korumaanikot hermostumme.
2) Tarjoussivulla kerrotaan toki tarjouksesta, mutta siellä ei ole mitään keinoa tilata lehti. Sivulla on yksi ainoa linkki, josta pääsee Etuasiakkaan sivuille. Sieltä taas pääsee Suurarvonnan sivuille, mutta tilata ei voi. Toki voin palata Annan etusivulle, mutta sieltä voi tilata lehden vain tavallisilla hinnoilla, ilman korua.
Anna, oi Anna, miten minä saan sen korun? Ei auta muu kuin soittaa maanantaina.
Tarinan opetus: Älä vaikeuta asiakkaasi toimintaa. Jos myyt jotain, tee ostaminen helpoksi. Pistä vaikka joka ikisen nettisivun alalaitaan linkki tilauslomakkeeseen ja tarjouksiin. Äläkä ainakaan piilottele tarjouksiasi.
Onnea vain killuttimen metsästykselle.Voisiko tarinan opetus olla myös:1) Yrityksen ostaja/ (palvelun)hyväksyjä on paljon vartijana. Miksi lehtimoguli hyväksyi moisen tuotteen sivuilleen ?2) Maailman palvelumarkkinat käyvät aina vain hankalammaksi ostajalle. Puolivillaisia palvelutuottajia on jo pilvin pimein. Missä on mittari, jolla eroteltaisiin asioita ymmärtävät sählääjistä ? Palvelujen laatua saattaisi korjata, jos ostajat yksissä tuumin vaatisivat esimerkin kaltaisiin palveluihin toimivuustakuun ja tekijän nimen ja puh. numeron poikkeuksetta näkyviin.
No johan on.. sama korumania iski minuunkin ja olisin mieluusti ottanut tilaajalahjaksi tuon hopeisen koristuksen….Mutta tänään 21.7. klo 14.22 kävin lehden sivustolla ja siellähän oli tarjous 3 kk = 24 euroa, mutta tilaajalahjana nahkalompakko, huivi tai sellaiset vähän rimpulan näköinen korusetti (arvo 39 euroa. Eli ei onnistanut meikäläistäkään! Saa kelvata vanhat käädyt ja killuttimet vielä vähän aikaa.Olivat vissiin Kuvalehdet.fi:ssä lukeneet sun blogias, kun sivun alareunaan oli tullut "Tee tilaus" nappula.
Kiitokset kommenteista!SepeSusi, Kuvalehtien nettisivuilla ei taida tosiaan olla "omistajaa", joka ottaisi vastuun sisällöstä. Sinne tungetaan mitä sattuu, korjataan kun mieleen tulee, ja poistetaan jos muistetaan.Maalo, koetitko tuota postauksessani ollutta tarjouslinkkiä? Tarjousta ei nimittäin löydy mistään Annan etusivuilta, vaan Googlen kautta. Pidetään peukkuja, että saamme korut!
Päivitänpä sinulle Anna-tilaukseni statusta. Soitin nimittäin tänään Kuvalehtien asiakaspalveluun ja siellä ystävällinen tätin laittoi tilauksen vetämään ja kertoi vielä, että samaan korusarjaan on tulossa jatkossa myös korvakorut ja rannerenkaat, joten kannattaa seurailla jatkotilaustarjouksia "sillä silmällä". Ei kuitenkaan ottanut kantaa millään tavalla siihen, miksei lehteä saanut tilattua netin kautta, vaikka sitä hänelle ääneen ihmettelinkin.No pääasia, että lehdet (ja koru) tulee! Ihanan turhamaista, mutta joskus vaan täytyy hemmotella itseään.
Maalo, onneksi olkoon! Minä unohdin autuaasti soittaa Annan asiakaspalveluun, mutta yritän muistaa huomenna. Katsotaan, mikä tarjous siellä on tällä kertaa voimassa.
Ratkaisu ongelmaanne:lähetä puhelinnumerosi ja nimesi sähköpostilla minulle(uudelle kaverillesi) osoitteeseen tuttu_auttaa@hotmail.comSoitan takaisin mahdollisimman pian niin laitetaan tarjoukset kohdalleen :)ps. toivottavasti kukaan ei pahastu tästä ns. markkinoinnista. Tuleehan se kuitenkin vastauksena ongelmaan.
Petri, kiitos kommentistasi! Kerrotko vielä vähän enemmän, mistä palvelussasi on kyse? Jos sinulla on antaa jokin nettisivu, niin käyn kurkkaamassa sitä mielelläni.
Olen ihan vain tavallinen puhelinmyyjä, mutta voin tehdä ainakin tällä hetkellä hitusen paremman tarjouksen kuin tuo mainitsemasi tuolla ylhäällä(koskee myös monia muita lehtiä). Ymmärrän kyllä ettei puhelinnumeron lähettäminen johonkin kummalliseen sähköpostiin ole mitenkään kovin houkutteleva ajatus, mutta kuitenkin 🙂
Olen ihan tavallinen puhelinmyyjä, mutta tarjoukseni on tällä hetkellä ainakin hitusen parempi kuin tuo ylhäällä mainittu. Ei kuitenkaan kuulu asiaan mainostella näitä netissä joten en tähän yksityiskohtia laita. Ymmärrän kyllä, että puhelinnumeron lähettäminen kummalliseen sähköpostiin on aika epämiellyttävä ajatus, mutta kuitenkin. Messengerissä olen myös silloin tällöin.
Petri, kiitos tarkennuksista! Tilasin jo Annan ja Ladybirdin, mutta kukaties seuraavan kerran laitan sinulle meiliä.
Eksyin hauskaan blogiisi etsiessäni netistä Anna-lehden parasta tarjousta, hih! Lehtitilauksista yleensäkin: olen retkahtanut useamman kuin kerran näihin lahjatilauksiin ja odottanut saavani vastalahjaksi jotain upeaa. Saldo: kaksi kömyistä halpiskorua, joita ei kehtaa käyttää edes ruokakaupassa. ”Korukello”, joka painaa kuin lyijy ja jonka liian pitkää ranneketta ei pysty lyhentämään. Että näin. Enää en kylkiäisiin retkahda.
Tervetuloa blogiin! Itse tilasin tuon Ladybird-korun, mutta se oli liian siro ja tyylikäs minun makuuni. Nyt se on kaverin luona paremmassa kodissa. 🙂
Rihkamakylkiäiset ovat tosiaan ahterista. Kamalaa roskaa.