Arvaatko mikä on suosituin otsikkotyyppi?

Katleena Kortesuo

Mikä mahtaa olla Suomen blogosfäärin suosituin otsikkotyyppi? Annan kolme kuvavihjettä.

Viiden pisteen vihje tulee matkatoimisto SMT:n kumppaniblogista Kauppalehdessä:

SMT Kauppalehti kumppaniblogi

Kolmen pisteen vihje tulee DNA:n kumppaniblogista Kauppalehdessä:

DNA kumppaniblogi Kauppalehti

Yhden pisteen vihje tulee Kauppalehden Vieraskynä-blogista:

Kauppalehti blogi vieraskyna

Ilmeisesti Kauppalehden blogitoimituksessa on kaikilla kirjoittajilla sama sparraaja, joka tykkää kysymysotsikoista.

Eikö vain?

 

4 kommenttia

    1. Hahaa, mä olen huomannut saman muun muassa Copyblogger- ja Problogger-blogeissa:

      The 3-Step Journey of a Remarkable Piece of Content

      SlideShare: 8 Ways a Digital Media Platform is More Powerful than “Marketing”

      7 Considerations on Generating Traffic to Your Blog

      1. PS: Toki minäkin käytän kysymysotsikoita ja numeroituja vinkkilistaotsikoita, mutta ne eivät saa muodostaa enemmistöä. Muitakin otsikointikeinoja on olemassa.

Kerro oma kantasi

Tässä blogissa saa kommentoida omalla nimellä tai minun tunnistamallani nimimerkillä. Vaadin myös kunnollisen meiliosoitteen. Minua ja mielipiteitäni saa ilman muuta kritisoida. Muistathan silti hyvät tavat. Karsin jo etukäteen kaikki alatyyliset kommentit, mainokset sekä tietenkin laittomat sisällöt. Mitä perustellummin asiasi esität, sitä varmemmin se tulee huomioiduksi.