Saatko blogistasi mainetta, mammonaa vai mahavaivoja? Jos haluat kahta ensin mainittua, lue tämä kirja.

Blogimarkkinointi on käytännön opas ammattimaiseen bloggaamiseen. Kirja kertoo, kuinka blogi tukee bisnestäsi ja miten blogilla voi tienata rahaa tai muita lisäetuja. Kaikki tämä onnistuu tietenkin blogin lukijan ehdoilla: kirja auttaa rakentamaan kiinnostavan blogin, joka perustuu laadukkaaseen sisältöön.

Osta kirja Talentumin verkkokaupasta.

Blogimarkkinointi-kirja voitti Kultasulka-palkinnon vuonna 2012 parhaana markkinointialan kirjana.

Arvostelut:

Cristina Andersson: Boheeminaisen maailmankirja -blogi
Janne Ansaharju: Sisältömarkkinointi-blogi
Lassi Eronen: Kirjaplaneetta-blogi
Anna Juvonen: Talouselämän arvostelu
Kitsastelija: Katjan katsaukset -kirjaraportti
Tiina Airaksinen: Tekstityöläisen taivas -blogi
Ida Hanhiniemi: Lifestyle-sivusto Indiedaysin arvostelu
Juha S.: Ei tule kauppoja -blogi
 

Kerro oma kantasi Kommentointiohjeet?

Tässä blogissa saa kommentoida omalla nimellä tai minun tunnistamallani nimimerkillä. Vaadin myös kunnollisen meiliosoitteen. Minua ja mielipiteitäni saa ilman muuta kritisoida. Muistathan silti hyvät tavat. Karsin jo etukäteen kaikki alatyyliset kommentit, mainokset sekä tietenkin laittomat sisällöt. Mitä perustellummin asiasi esität, sitä varmemmin se tulee huomioiduksi.