Graafisen alan suosikkibloggaajani Kasper Strömman ilmoitti juuri nostavansa hintojaan.
Näin se pitääkin tehdä.
Ei väisteleviä kiertoilmauksia, ei piilotettuja alaviitteitä, ei tiedotusmykkyyttä.
Hintojen nostamisesta voi tehdä myös markkinointia. Rivien välissähän Kasper Strömman sanoo:
Tuotteemme ovat suosittuja. Kaikki haluavat niitä. Kysyntä ylittää tarjonnan.
Kasper Strömman uhkaa hintojen nousevan kohta lisää. Niinpä meidän kaikkien fanien on syytä rynnätä ostoksille.
Ah, kunpa valikoimassa olisi Hämeenlinna-paita.
Hyvä. Olenkin juuri viimepäivinä miettinyt, miten hinnankorotus tehdään parhaalla mahdollisella tavalla. Tällainen tyyli kyllä kieltämättä luo hyvin itsevarman ja menestyvän vaikutelman.
Minäkin tykkäsin Kasper Strömmanin tyylistä, varsinkin kun ”huono” uutinen on kirjoitettu avoimen humoristisesti.
Esimerkki huonosta hinnankorotuksesta on täällä: https://eioototta.fi/2012/06/lassila-tikanoja-kikkailee.html