Katleenalla on erinomainen kyky havainnoida ympäristöä ja ihmisiä sekä ymmärtää näiden vaikutus asiakkaan kokemaan palveluun. Tällä ymmärryksellä ja Katleenan persoonallisella ja osuvalla huumorilla täydennetty kirjallisen asiakaspalvelun koulutus sai erinomaisen palautteen osallistujilta. Vastaavaa koulutusta tarvitessani kääntyisin ehdottomasti Katleenan puoleen.

Sami Akseli
Manager, Marketing & Business Intelligence, TDC
TDC on teleoperaattori ja tietoliikenneratkaisujen toimittaja, joka on erikoistunut b2b-markkinoihin.

Kerro oma kantasi Kommentointiohjeet?

Tässä blogissa saa kommentoida omalla nimellä tai minun tunnistamallani nimimerkillä. Vaadin myös kunnollisen meiliosoitteen. Minua ja mielipiteitäni saa ilman muuta kritisoida. Muistathan silti hyvät tavat. Karsin jo etukäteen kaikki alatyyliset kommentit, mainokset sekä tietenkin laittomat sisällöt. Mitä perustellummin asiasi esität, sitä varmemmin se tulee huomioiduksi.