Hihhei, kevään kirjaprojekti on pyörähtänyt käyntiin. Kirjan nimi on Asiakaskokemus – Palvelubisneksestä kokemusbisnekseen. Kirjoitan sen Janne Löytänän kanssa, joka on Digiumin asiakaskokemuksista vastaava johtaja. Janne on kirjan varsinainen substanssiasiantuntija, ja minä tuon soppaan mukaan viestintää ja myös sosiaalista mediaa.

Olemme aloittaneet kirjan tiimoilta Asiakaskokemus-blogin. Tavoitteenamme on määritellä, mitä customer experience tarkoittaa. Haluamme myös kertoa, miksi asiakaskokemus käsitteenä on tärkeämpi kuin asiakaspalvelu tai asiakastyytyväisyys.

Lisäksi kirja luotaa, millä tolalla asiakaskokemusten johtaminen on Suomessa. Tämän pohjaksi teemme kyselytutkimuksen yritysten päättäjille. Kutsu kyselyyn lähtee valitulle kohderyhmälle ensi viikolla.

Haluamme tehdä konkreettisen, käytännönläheisen kirjan, joten tarvitsemme tietenkin lukijoiden osallistumista ja mielipiteitä. Tervetuloa siis toiseenkin blogiin!

2 kommenttia

  1. Toivon mukaan julkaisussa ei sitten kuitata osallistuvien lukijoiden antia varastamalla heidän ideansa omiin nimiin ja kreditoimalla heitä geneerisesti ja nimettömin kiitoksin tyyliin ”kiitokset kaikille blogin lukijoille vinkeistä, ideoista ja palautteesta”.

    1. Kiinnostava ajatus. Millä perusteella ajattelit, että noin voisi käydä?

Kerro oma kantasi Kommentointiohjeet?

Tässä blogissa saa kommentoida omalla nimellä tai minun tunnistamallani nimimerkillä. Vaadin myös kunnollisen meiliosoitteen. Minua ja mielipiteitäni saa ilman muuta kritisoida. Muistathan silti hyvät tavat. Karsin jo etukäteen kaikki alatyyliset kommentit, mainokset sekä tietenkin laittomat sisällöt. Mitä perustellummin asiasi esität, sitä varmemmin se tulee huomioiduksi.