Oletko saanut huonoa palvelua? Oletko pettynyt asiakas? Haluatko oikeudenmukaisempaa kohtelua?
Sinulla on useita vaihtoehtoja:
- Valita palveluntarjoajalle ensisijaisesti yksityisessä kanavassa kuten meilitse tai nettilomakkeella.
- Voit myös kysyä apua ammattilaiselta kuten juristilta tai kuluttaja-asiamieheltä.
- Tarvittaessa voit julkistaa tapauksen Facebookissa kyseisen organisaation sivuilla.
- Jos tilanne on vakava, voit kirjoittaa keissianalyysin blogiisi tai omille Facebook-sivuillesi.
- Jos asia on pieni, kohauta olkiasi ja jatka elämääsi.
Kolmea asiaa en suosittele tekemään:
- Älä tilitä anonyyminä netissä.
- Älä raivoa tai solvaa.
- Älä tee asiasta yritystiedotetta kuten Scanofficen hallituksen puheenjohtaja on kiukuspäissään tehnyt.
Kiitos juttuvinkistä Petri Korpelalle ja Laura Kauppiselle!
Edit 12.12.2016 klo 15.17: Yllättäen Scanofficen yritystiedote on kadonnut netistä. Alla on siis tilalle kuvakaappaus. Klikkaamalla saat sen isommaksi.
Yritystiedote ikävästi kadonnut netistä. Mitä piti sisällään?
Onneksi otin kuvakaappauksen. Päivitin sen nyt postauksen loppuun.
Sivu poistettiin yllättäen. Tästä voisi tehdä jotain päätelmiä. Ettei vaan alkanut kaduttamaan tai joku kertoi, että ala katumaan.