5 kommenttia

  1. Asiakaspalveluhan on olennainen osa markkinointia, joten kyllä tämä (ainakin löyhästi) kuuluu blogin aihepiiriin.Lisäksi tästä on kirjoittaessasi tullut varoittava esimerkki negatiivisten kokemusten leviämisestä sosiaalisessa mediassa. Näin kirjoitus on itse asiassa varsin hyvä case-esimerkki siitä, miten sosiaalinen media monistaa asiakaspalvelun heikkouksia.Onko itse blogitekstisi oikeastaan vain metatekstiä varsinaiselle käyttötarkoitukselle, joka syntyy kommenteissa?

  2. Jussi, kiitos kommentista! Sosiaalinen media on tehokas hyvässä ja pahassa.Tuo oli kyllä äärimmäisen hyvä näkökulma, että tekisin postauksesta metatekstin, jolloin itse sisältö syntyy vuorovaikutuksesta. Niinhän se tässä blogissa usein on.Jos nyt meidän kesken sanotaan, niin en ajatellut sen enempää aihesisältöä, vaan minua vain harmitti surkea "kierrätys"piste.Virallinen julkilausumani on kuitenkin seuraava:Kaikki tämän blogin postaukset ovat äärimmilleen harkittuja. Tällä kertaa halusin nostaa esille Amican ympäristövaikutukset sosiaalisen median keinoin. Lisäksi tahdoin tuoda diskurssin keskiöön länsimaisen kulutuskulttuurin, sosiaalisen median vaikutusmahdollisuudet sekä huippuammattimaisen valokuvaustaitoni.🙂

  3. Tähän postaukseen tuli vielä kaveripiiristäni FB-kommentti:"Ettei vain olisi asetettu estettä pikapalopostin eteen paloturvallisuusmääräysten vastaisesti?"Tärkeä huomio – ja melko pelottava myös.

Kerro oma kantasi Kommentointiohjeet?

Tässä blogissa saa kommentoida omalla nimellä tai minun tunnistamallani nimimerkillä. Vaadin myös kunnollisen meiliosoitteen. Minua ja mielipiteitäni saa ilman muuta kritisoida. Muistathan silti hyvät tavat. Karsin jo etukäteen kaikki alatyyliset kommentit, mainokset sekä tietenkin laittomat sisällöt. Mitä perustellummin asiasi esität, sitä varmemmin se tulee huomioiduksi.