Ensi viikon tiistaina 27.11. on koulutus Kuka vastaa? Asiakaspalvelu sosiaalisessa mediassa. Koulutuksessa käymme läpi sitä, miksi yrityksen kannattaa toteuttaa asiakaspalvelua somessa – ja kuinka se tehdään.
Minä vedän aamupäivän ja Liisa-Maria Patjas iltapäivän. Mukana on myös OP-Pohjolan mallikas case, jonka esittelee Ethel Eriksson.
Kuulin tällä viikolla, että koulutuksessa on vielä tilaa. Niinpä sain luvan jakaa 10 %:n alennuskuponkeja. Saat edun käyttöösi, kun kerrot ilmoittautuessasi supersalaisen alennuskoodin "EOT".
Koulutuksen normaalihinta on 675 € + alv, ja alennuksen jälkeen hinnaksi jää 607,50 € + alv.
Jos haluat päästä mukaan, täytä ilmoittautumislomake. Paikkoja oli vapaana vielä alkuviikosta, joten niitä lienee yhä jäljellä.
Osallistujat saavat kaupan päälle Liisan ja minun kirjoittaman Kuka vastaa -kirjan. Ja jos juokset koulutuksen jälkeen kirja kainalossa nopeasti ulos, emme ehkä ehdi rustata siihen väkisin omistuskirjoitusta.