Ensi viikon tiistaina 27.11. on koulutus Kuka vastaa? Asiakaspalvelu sosiaalisessa mediassa. Koulutuksessa käymme läpi sitä, miksi yrityksen kannattaa toteuttaa asiakaspalvelua somessa – ja kuinka se tehdään.

Minä vedän aamupäivän ja Liisa-Maria Patjas iltapäivän. Mukana on myös OP-Pohjolan mallikas case, jonka esittelee Ethel Eriksson.

Kuulin tällä viikolla, että koulutuksessa on vielä tilaa. Niinpä sain luvan jakaa 10 %:n alennuskuponkeja. Saat edun käyttöösi, kun kerrot ilmoittautuessasi supersalaisen alennuskoodin "EOT".

Koulutuksen normaalihinta on 675 € + alv, ja alennuksen jälkeen hinnaksi jää 607,50 € + alv.

Jos haluat päästä mukaan, täytä ilmoittautumislomake. Paikkoja oli vapaana vielä alkuviikosta, joten niitä lienee yhä jäljellä.

Osallistujat saavat kaupan päälle Liisan ja minun kirjoittaman Kuka vastaa -kirjan. Ja jos juokset koulutuksen jälkeen kirja kainalossa nopeasti ulos, emme ehkä ehdi rustata siihen väkisin omistuskirjoitusta.

Kerro oma kantasi Kommentointiohjeet?

Tässä blogissa saa kommentoida omalla nimellä tai minun tunnistamallani nimimerkillä. Vaadin myös kunnollisen meiliosoitteen. Minua ja mielipiteitäni saa ilman muuta kritisoida. Muistathan silti hyvät tavat. Karsin jo etukäteen kaikki alatyyliset kommentit, mainokset sekä tietenkin laittomat sisällöt. Mitä perustellummin asiasi esität, sitä varmemmin se tulee huomioiduksi.