No niin, seminaariarvonnan voittaja on selvinnyt, ja ehkä on aika julkistaa sekin, mitä Olli voitti.
Päädyin siis tällaisiin seminaariotsikoihin:
1) Yksisuuntaisesta tiedottamisesta sosiaaliseen mediaan – kova paikka?
– Sosiaalisen median ydin: vuorovaikutteisuus, monimuotoisuus, moniäänisyys
– Tiedottajan trauma: en voikaan vaikuttaa enää jokaiseen yrityksestä lähtevään viestiin
– Sosiaalisen median hyödyt, haitat ja hidasteet
– Pieni ratkaisuehdotus suurille yrityksille sosiaalisessa mediassa selviämiseen

2) Näin kirjoitan verkkoon
– Muista verkkomaineesi
– Kenelle kirjoitat? Mikä on tekstilajisi?
– Tekstin selkeyden pienentämisen suorittaminen vaikuttaa eksponentiaalisesti riskiin tulla ymmärretyksi väärin, vikaan, virheellisesti tahi muutoin pyllylleen.
– Paperilta verkkoon ja takaisin

3) Kirjoittaminen yritysblogiin: suhteeni sisältöihin
– Yritysblogi ei ole sielusi eikä persoonasi
– Mistä saan kirjoittaa? Mihin sävyyn saan kirjoittaa?
– Saanko olla eri mieltä kuin yritys?

Jos haluat mukaan seminaariin, joudut maksamaan siitä. Onneksi osallistujana saat kainaloosi myös tuoreen kirjani. Sen ansiosta kuljen aina tarvittaessa laukussasi. *Onko tämä myyntipuhe vai keino karkottaa asiakkaita?*
Joka tapauksessa seminaarin tiedot löydät Inforin semmasivuilta. Tervetuloa mukaan!

Kerro oma kantasi Kommentointiohjeet?

Tässä blogissa saa kommentoida omalla nimellä tai minun tunnistamallani nimimerkillä. Vaadin myös kunnollisen meiliosoitteen. Minua ja mielipiteitäni saa ilman muuta kritisoida. Muistathan silti hyvät tavat. Karsin jo etukäteen kaikki alatyyliset kommentit, mainokset sekä tietenkin laittomat sisällöt. Mitä perustellummin asiasi esität, sitä varmemmin se tulee huomioiduksi.