Kirjoitin Liisa-Maria Patjaksen kanssa toisenkin kirjan, ja se on juuri tullut painosta.

Opus on nimeltään Kuka vastaa? Asiakaspalvelu sosiaalisessa mediassa, ja sen on kustantanut Infor.

Kirjassa on varsinaisen leipätekstin lisäksi neljä asiantuntija-artikkelia sosiaalisen median asiakaspalvelusta:

  • Tuomas Dahlroos / Veikkaus
  • Tiina Lyyra / Suur-Savon Sähkö
  • Noora Kykkänen / Infor
  • Petteri Järvinen / Petteri Järvinen Oy

Kirjan julkaisusemma on Helsingissä 22.11., joten ilmoittaudu heti. Seminaarin hintaan kuuluu valaistuneita puheenvuoroja, uunituore kirja, herkulliset kahvit sekä katsekontakti kirjailijoihin.

Kerro oma kantasi Kommentointiohjeet?

Tässä blogissa saa kommentoida omalla nimellä tai minun tunnistamallani nimimerkillä. Vaadin myös kunnollisen meiliosoitteen. Minua ja mielipiteitäni saa ilman muuta kritisoida. Muistathan silti hyvät tavat. Karsin jo etukäteen kaikki alatyyliset kommentit, mainokset sekä tietenkin laittomat sisällöt. Mitä perustellummin asiasi esität, sitä varmemmin se tulee huomioiduksi.