Mitä hiivattia se tarkoittaa?
Lähettäjän numeroa googlaamalla ei selviä yhtään mitään. Kyseessä näyttää olevan jonkin epämääräisen soittoäänipalvelun numero – josta en taatusti ole tilannut yhtään mitään.
Pitäisiköhän minun nyt soittaa Soneralle ja varmistaa, ettei liittymääni ole kytketty mitään omituisia palveluita?
Vai voisiko kyse olla Silja Linen vahvistuksesta, koska maksoimme risteilyvarauksemme pari päivää sitten?
Aaargh. Aivan kuin ei olisi muutenkin jo kiire. Nyt pitää vielä selvittää tätä.
Pistänpä kännykkäni muhjuksi tehosekoittimella, hurautan sekaan marjasosetta ja skoolaan puheluttoman ja tekstiviestittömän päivän kunniaksi.
*rousk-rousk*
Maukasta ja vapauttavaa.
Edit klo 13.59:
Perhana, se oli Siljan numero. Sahlstenin Pekka tiesi, kuinka asia selvitetään.
Arvatkaa vaan, olenko kiukkuinen Siljalle, joka ei osaa allekirjoittaa tekstareitaan?
Tähän vastapainoksi pitää kehua Blue1:n toimivaa check in -tekstaripalvelua. Helppoa ja nopeaa!
Hmm… kuulin joskus, että myös kännyköihin on alettu lähettää roskapostia, mutta kannattaa toki varmistaa jostain, jos mahdollista.
Olisko mitenkään mahdollista saada blogissa olevat ulkopuoliset linkit aukeen uuteen ikkunaan? Miksei kuvatkin.
Kiitos kommenteista! Anonyymi: blogialustani ja julkaisujärjestelmäni vaihtuu kuukauden sisällä, joten tähän asiaan tulee varmasti korjaus.
Myönnetyt lyhytsanomapalvelunumerotNumero Yritys Myönnetty173552 Tallink Silja Oy 30.6.2009http://www.ficora.fi/index/palvelut/palvelutaiheittain/numerointi/smsnumerointi/smsnumerot.html
Pekka, olet aarre! Tästä täytyy erikseen tweetata Siljan nimellä.
SAS:n (Blue1) nettichekkaus taas ei ansaitse kehuja, ei toiminut juuri sillä hetkellä ollenkaan, kun yritin käyttää sitä kuukausi sitten. Kaiken maailma systeemivirhettä vain pukkasi, kun olin ensin täyttänyt 4 ihmisen passitiedot (soitellut perään iltmyöhällä ja kyselyyt passin numerot ja voimassaolot jne.) … kirosin hartaasti.
Pekka, ikävä kuulla. Meillä -yhdellä varausnrolla oli neljä ihmistä, – kännyyn tuli lähtöä edeltävänä päiväna tekstari, että check-in mahdollista tehdä nyt- tekstarina lähetettiin vastaus yes tähän viestiin- paluuviestissä paikkojen numerot- lentokentällä tulostettiin boarding pass itsepalvelukioskistaOli kylläkin Euroopan sisäinen lento eikä passeja kyselty missään vaiheessa.(Kehuista huolimatta en muuten edusta kumpaakaan yhtiötä.)
Kohde oli nei-Schengen-maa Iso-Britannia. Ei riittänyt "yes" 😉
Onpas pahaenteisen näköiseksi muuttunut naamakuva!