Talentumin kustannustoimittaja Hanna Virusmäki oli eilen yhteyksissä: Asiakaskokemus-kirjastamme otetaan lisäpainos. Aivan mahtava uutinen!

Ansio kirjasta kuuluu tietenkin Löytänän Jannelle, joka toi kirjaan substanssiosaamisensa. On ilo tehdä töitä asiantuntijan kanssa.

Päätän itsekeskeisen raporttini täältä tähän ja lähden hakemaan kuohuvaa illaksi.

2 kommenttia

  1. Hieno uutinen! Asia on ilmeisen tärkeä, ja yrityksissäkin on se huomattu.

    Onnea teille vanhemmille! 🙂

    1. Kiitokset! Nyt pitää toivoa, että kirjan ajatukset menevät yrityksissä myös käytäntöön.

Kerro oma kantasi Kommentointiohjeet?

Tässä blogissa saa kommentoida omalla nimellä tai minun tunnistamallani nimimerkillä. Vaadin myös kunnollisen meiliosoitteen. Minua ja mielipiteitäni saa ilman muuta kritisoida. Muistathan silti hyvät tavat. Karsin jo etukäteen kaikki alatyyliset kommentit, mainokset sekä tietenkin laittomat sisällöt. Mitä perustellummin asiasi esität, sitä varmemmin se tulee huomioiduksi.