Oooo, Kultasulka!
Ou jea, wohoo, jippii ja kaikki muut ilonhuudahdukset! Blogimarkkinointi-kirjamme sai tänään Kultasulka-palkinnon. Kultasulkahan on Markkinointiviestinnän toimistojen liiton kilpailu, joka on...
Blogissani useimmin toistuvat aiheet:
Ou jea, wohoo, jippii ja kaikki muut ilonhuudahdukset! Blogimarkkinointi-kirjamme sai tänään Kultasulka-palkinnon. Kultasulkahan on Markkinointiviestinnän toimistojen liiton kilpailu, joka on...
Tomaateissa on kilpailu nimeltä kong show. Siinä noviisit ja yleisön vapaaehtoiset voivat koettaa onneaan stand up -esiintyjinä lavalla. Kong show toimii "naurata tai kuole" -periaatteella....
Hämeenlinnassa on meneillään Tomaatteja tomaatteja -festivaalit - eli pohjoismaiden suurin stand up -tapahtuma. Tomaatteja tomaatteja viettää nyt kymmenvuotisjuhliaan, ja minäkin olen istunut katsomossa kaikki...
Viime keskiviikon koulutuksessa Metropoliassa paasasin otsikolla Bloggaamisen jatkokurssi. Tein esityksestäni yleisemmän version ja tungin Slideshareen: Bloggaamisen jatkokurssi View more PowerPoint from Katleena...
Postasin jo pari päivää sitten Retoriikan kesäkoulun blogiin, mutta sähläsin julkaisuajan kanssa. Olin aloittanut luonnoksen joskus huhtikuussa, joten julkaistu kirjoitus lirahti blogin...
Jääskeläisen Janne pyysi minua talvella mukaan yrityksensä Aucorin Advisory Boardiin. Olin tosi otettu, joten harkitsevaisen luonteeni siivittämänä suostuin mukaan saman tien. Advisory...
Satuin törmäämään uuteen blogiin, jota pitää 14-vuotias* seinäjokelaispoika Juho. Blogilla on naseva nimikin: Vapaampi ajattelija. Silmäilkäähän läpi...
Koulutin tänään Metropoliassa bloggaamista. Koulutus striimattiin verkkoon ja tallennettiin, joten minulla oli langaton mikki rinnassani. Tauolla kävin tietenkin vessassa ja unohdin mikin. Lopun te...
Minua houkuttaisi tallentaa salasanani valmiiksi niiden nettipalveluiden kirjautumissivuille, joita käytän useimmin. Tallentamisessa on kuitenkin se riski, että joku pöllii läppärini. Sen...
Yhteistyökumppanini, tutkimusyritys Informatum Research on laatinut Somebarometrin, jossa tutkitaan asiakaspalvelun laatua sosiaalisessa mediassa. Kannattaa tsekata. Tulosten mukaan yrityksistä on 22 %...