Uusin kirja uunista ulos

Kirjoitin Liisa-Maria Patjaksen kanssa toisenkin kirjan, ja se on juuri tullut painosta. Opus on nimeltään Kuka vastaa? Asiakaspalvelu sosiaalisessa mediassa, ja sen on kustantanut Infor. Kirjassa on...

Mokan voi aina pahentaa toisella mokalla

Ike lähetti tekstareita Tukiaiselle. Sitten hän kiisti kaiken. Sitten hän valehteli määrän pienemmäksi. Sitten hän väitti viestitelleensä vain työasioista. Ike...

Monenkeskinen ei ole kahdenkeskistä

Luen usein Ajattelun ammattilaista. Siellä filosofi Lauri Järvilehto kertoo selkeällä kielellä isoistakin filosofisista kysymyksistä. Hänen näkökulmansa ja esitystapansa on sellainen, että minunkin kaltaiseni...

Näin korjaat huonoa tekstiä

Opiskeluaikoina tein sivutöikseni kielenkorjausta. Pistin pilkut paikalleen Helsingin kaupungin pelastuslaitoksen pöytäkirjoista, Kosmopolis-tiedejulkaisusta sekä monesta opinnäytetyöstä. Hyviä ja...

Propsit Shellin poletille ja palvelutankkaukselle

Hoo! Shellille on tullut ilmainen palvelutankkaus. Siskoni ajoi tankkaamaan Iittalan Shellille, mutta hän ei ehtinyt ottaa edes bensapistoolia esille, kun huoltoasemalta tuli auttavainen mies paikalle. Shellin...

Tilaa Tiedustelun tiistaikirje

Kirjoitan Rapportille Tiedustelun tiistaikirjettä. Tiistaikirjeen tarkoitus on a) seurata ajankohtaisia yhteiskunnallisia aiheita talouden, median, infran, turpon ja kyberin tiimoilta, b) tuottaa tilaajille hyödyllisiä analyyseja ja yhteenvetoja, c) olla osa tiedustelun opintojani ja omaa oppimistani sekä d) tuottaa sen verran rahaa, että voin kattaa katsauksen tekemisestä aiheutuvat kulut sekä yliannostuksen zerocolaa.

Tilaa Rapport tiistaikirje hintaan 5,90 €

Mun työni on p*rseestä

Jotkut ihmiset vihaavat työtään. Yleensä he valittavat rankasta kohtalostaan muille. Onneksi omasta työstä pitämiseen on helppo ratkaisu. Tein kärjistetyn yksinkertaisen kaavion: Vietämme...

Blogimarkkinointi – Blogilla mainetta ja mammonaa

Saatko blogistasi mainetta, mammonaa vai mahavaivoja? Jos haluat kahta ensin mainittua, lue tämä kirja. Blogimarkkinointi on käytännön opas ammattimaiseen bloggaamiseen. Kirja kertoo, kuinka...

Asiakaskokemus – palvelubisneksestä kokemusbisnekseen

Liian monet yritykset väittävät olevansa asiakaskeskeisiä, vaikka teot puuttuvat. Yrityksissä ajatellaan edelleen, että asiakkaat ovat olemassa yrityksiä varten eikä...

Vaihda led-valosi kaljakeissiin

Täällä Hämeenlinnassa paikallinen myymälä piti päivän mittaisen kampanjan: jokaisesta ostoksesta sai pienen led-lampun. Myymälän kilpailija tuhahti ja lupasi paremman...

Vierailijapostauksia siellä sun täällä

Olen lähiaikoina rustannut pari vieraskynäpostausta. Jos tunnet suurta uteliaisuutta rinnassasi, niin käy toki katsomassa: Digimediatoimisto Aucorin blogi Aucoraattori: Yrittäjä on...

1 120 121 122 123 124 193