Siljalla saa myös Tallinkin palvelua
Perheemme perinteinen syysristeily on ohi. Silja Linen tuottama asiakaskokemus horjui suuntaan jos toiseenkin: ääripäät tuli kyllä nähtyä.1) Tekstiviestivahvistus aiheutti ongelmia.Sain jo ennen risteilyä...
Blogissani useimmin toistuvat aiheet:
Perheemme perinteinen syysristeily on ohi. Silja Linen tuottama asiakaskokemus horjui suuntaan jos toiseenkin: ääripäät tuli kyllä nähtyä.1) Tekstiviestivahvistus aiheutti ongelmia.Sain jo ennen risteilyä...
Tätä postausta tehdessäni minussa kamppaili kaksi mielihalua, asiallisuus ja kyynisyys. Ihmisillä on hyvin erilaisia velvollisuudentunteita. Joillakin velvollisuudentunne on voimakas ja kattaa...
Kuten vakiolukijat tietävät, olen mämmikinttu. Usein olen myös mämmikoura, mutta tänään osoitin jälleen mämmikinttuuden merkkejä. Tein oikein...
Disclaimer: Tästä postauksesta ei ole minkäänlaista hupia saati hyötyä niille, joka eivät vielä ole Twitterissä. Ei tästä tosin tweettaajillekaan hyötyä ole. Eikä ehkä edes hupia.Tämä ei ole faabeli...
Viikko sitten joku nimetön blogini kommentoija oli sitä mieltä, että laatimani alihankkijan karsimismenetelmä on huono. Ettäkö julkaisen blogissa loppusuoralle päässeiden kirjoituksia! Ja blogin lukijat...
Olen käyttänyt kirjaprojekteissani itse kehittelemääni jääkaapinovimetodia. Se auttaa pysymään tavoitteessa. Jääkaapin oven avulla kirjoitan 100 tekstiliuskaa kuukaudessa ja silti saan pidettyä viikonloput...
Tekeillä olevat kirjat Tammelle Taikinasta teräkseksi - yrittäjä-äidin muodonmuutos. Kirjaa tekee kanssani Kaisa Jaakkola, ja se ilmestyy alkusyksystä...
Huh, taas on yksi kirjaprojekti valmistunut. Sano se someksi -kirjan käsikirjoitus lähti kustantajalle perjantaina. Julkkarit ovat jo 2.12., joten taittajalle tulee kiire.Käytin jälleen aikataulutuksessa...
Blogissa pitää mennä suoraan asiaan.Niinpä olen kehittänyt toimivista aloituksista muistisäännön, jota joskus käytän valmennuksissa: SEMIRUMA YLKÄ TULI MIELEEN.SEMI = selkeä mielipideRUMA = rutiinimaisuus...
Jostain kumman syystä blogeissa ja diaesityksissä kiertää hatusta vedetty lukema, jonka mukaan sosiaalisen median kuluttaja-kommentoija-sisällöntuottaja-suhdeluku olisi 90-9-1.Tämän suhdeluvun mukaan sosiaalisen...