Tuotteistusprojekti: Tolkku blogiin

Katselin, että digimediatoimistoni Aucor on kehitellyt aika hyvän konseptin: Blogi päivässä. Konsepti on nähtävästi syntynyt sen jälkeen, kun oma blogini valmistui. Ehkä...

Lause on avoin kaikkien lukea

Tuija Aalto postasi eilen illalla mediakokemuksista Facebook-uudistusten myötä. Tämä oma postaukseni ei liity asiaan yhtään mitenkään. Sen sijaan huomioni kiinnittyi Tuijan...

Kriisiviestinnän seminaari huomenna

Huomenna on Inforissa kriisiviestinnän seminaari nimeltä Selätä kriisi - pieni tai suuri. Seminaarissa on tarjolla mielenkiintoisia otsikoita ja puhujia: Seminaarin avaus Toimitusjohtaja Kari Väisänen,...

Asiakaskokemus-kirjan julkkarit huomenna – enkä pääse paikalle

Huomenna on Talentum Shopissa Asiakaskokemus-kirjan julkkarit. Paikalla ovat puhumassa  Janne Löytänä, kollegakirjoittajani Digiumista Mika Raulas, ICMI Pavlos Ylinen, Viking...

Pidän nartuista, homppeleista ja vamuista

Bloggasin perjantaina Petteri Sihvosen kolumnista, jossa hän käytti termiä "narttulätkä". Sihvosen teksti on Viikkouutisten sivulla 8. Sihvonen kehui jutussaan naisjääkiekkoa, mutta hän onnistui...

Tilaa Tiedustelun tiistaikirje

Kirjoitan Rapportille Tiedustelun tiistaikirjettä. Tiistaikirjeen tarkoitus on a) seurata ajankohtaisia yhteiskunnallisia aiheita talouden, median, infran, turpon ja kyberin tiimoilta, b) tuottaa tilaajille hyödyllisiä analyyseja ja yhteenvetoja, c) olla osa tiedustelun opintojani ja omaa oppimistani sekä d) tuottaa sen verran rahaa, että voin kattaa katsauksen tekemisestä aiheutuvat kulut sekä yliannostuksen zerocolaa.

Tilaa Rapport tiistaikirje hintaan 5,90 €

Narttulätkä

*Varoitus: tässä postauksessa on asiatonta kieltä, koska olen kiukkuinen.* Silmääni sattui Viikkouutisten [lehden nimi korjattu tähän su 18.9.2011 klo 7.30] erikoinen otsikko: En lue...

Kirjoitusvirheet ojennus! Jako kahtia!

Postasin äsken mainoksesta, jossa oli runsaasti kirjoitusvirheitä. Postauksen loppuun tuli kommentti Tuulikilta, joka totesi osuvasti: Paimennan työkseni aikuisia ihmisiä, jotka kirjoittavat...

Ja tämän tiedotteen kirjoitti tokaluokkalainen

Aaargh. Silmäni vuotavat verta. Kampissa oli näyteikkuna, johon oli viritetty Aletan muuttoilmoitus. Teksti antaa ymmärtää, että Aletta on päättänyt kehittää...

Näin syntyivät Asiakaskokemus-kirjan kannet

Asiakaskokemus-kirja tuli tänään painosta. Jee! Kirjahan on ilman muuta enemmän kirjoittajakollegani Janne Löytänän osaamista, mutta näkyy siinä minunkin...

Kuka vastaa? Asiakaspalvelu sosiaalisessa mediassa

Kuka vastaa? Asiakaspalvelu sosiaalisessa mediassa. Infor 2011. Kuinka asiakasta palvellaan sosiaalisessa mediassa? Millainen on myyvä meili? Mitkä ovat tyypillisimmät mokat tekstiviesteissä...

1 122 123 124 125 126 192