Poukkoileva asiakaskokemus ei ole eduksi kenellekään
Lukuohje: Tämän postauksen esimerkkifirman nimi, hinnat ja toimiala on muutettu, koska Hämeenlinna on pieni kaupunki. Sen sijaan asiakaskokemukseen liittyvät tapahtumat pitävät...
Blogissani useimmin toistuvat aiheet:
Lukuohje: Tämän postauksen esimerkkifirman nimi, hinnat ja toimiala on muutettu, koska Hämeenlinna on pieni kaupunki. Sen sijaan asiakaskokemukseen liittyvät tapahtumat pitävät...
Tilastokeskus julkisti eilen uuden tutkimuksensa suomalaisten netin käytöstä. Minua kiinnostivat tietenkin blogeihin liittyvät teemat. Blogin lukija on nuori, koulutettu nainen Useimmat varmasti...
Postasin eilen siitä, mikä murentaa brändejä. Kommenteissa Juha esitti hyvän kysymyksen siitä, miksi emme voisi sekä viestiä selkeästi että noudattaa...
Rakkaat brändinikkarit. Nyt kerron teille totuuksia: Brändi ei murene siitä, että jonkin diaesityksen värisävy on hitusen erilainen kuin yrityksen graafinen ohjeistus...
Olen syksyn mittaan antanut puhelinpalautteita erään maailmalla toimivan organisaation suomalaisille työntekijöille. Heidän tehtäviinsä kuuluu suomeksi kirjoittaminen, ja osalla...
Miten lasken tekstin pituutta? Merkkeinä, sanoina vai sivuina? Pääsääntö on, että mitä pitempi teksti, sitä isompi mittayksikkö. Ja mitä lyhyempi teksti, sitä...
Kas, postausten määrä Ei oo totta -blogissa lähenee tuhatta. Todennäköisesti tasaluku tulee täyteen vielä tämän vuoden puolella. Tulevan tasaluvun kunniaksi julistan...
Kaikista virheistään ei kannata oppia. Voi nimittäin olla, että olet saanut nenillesi asiasta, joka itse asiassa ei ole edes virhe. Me ihmiset teemme joskus päätelmiä turhan...
S-pankilla oli lokakuussa osuva sponssikampanja. Kuka tahansa sai anoa 850 euron arvosta tavaraa, ja kuka tahansa sai myös äänestää omia suosikkejaan. Eniten äänestettyjen joukosta...
Eilen marketin kassalla oli harjoittelija. Hän luki vahingossa viivakoodin vessapaperipaketista kaksi kertaa. Vieressä ollut perehdyttäjä huomasi asian, löi kassaan korjauksen ja selitti...